Voor cliënten

In Verbinding met jezelf, je omgeving en de maatschappij

Of je nu doorverwezen bent door school of gemeente, huisarts zelf op zoek naar hulp; wij gaan graag met je aan de slag. hulp; wij gaan graag met je aan de slag. We gaan open het gesprek aan. En omdat we belangrijk vinden dat er een persoonlijke klik is tussen jou en je ambulant begeleider, Plannen we eerst een ‘klik-gesprek’. Want goede verbinding met elkaar is de basis voor een succesvolle begeleiding. Alleen zo kunnen we samen met jou kijken naar wat er nu eigenlijk gebeurt en je situaties op een andere manier laten zien. Jouw autonomie staat centraal, maar dat betekent niet dat je het alleen moet doen. We kijken samen wat je kan helpen en wie je kan helpen.

Alt Text

In verbinding met jezelf

Als je beter in verbinding staat met jezelf, dan snap je beter wat je denkt, doet en voelt. En kun je zelf de uitdagingen in je dagelijks leven beter aan. Wij kunnen je hiermee helpen. Denk daarbij aan de persoonlijke thema’s die je bezighouden en de emoties die je daarbij hebt.

.

Alt Text

In verbinding met je omgeving

Iedereen heeft relaties met mensen om zich heen, bijvoorbeeld op school, werk of in de familie. We brengen samen met jou je netwerk in kaart om te kijken wie jou kan helpen bij de doelen die je wilt bereiken. Een leraar, een collega, de buurvrouw, een professional: de ondersteuning is vaak dichterbij dan je denkt.

.

Alt Text

In verbinding met de maatschappij

Wanneer je in verbinding bent met jezelf en met je omgeving, dan leggen we ook de verbinding met de maatschappij. Met werk, met school, met sport of sociale activiteiten. En zetten we je samen in je kracht. Zodat je op je eigen manier (weer) succesvol kunt zijn!

.

Persoonlijk resultaat

Wij maken samen jou een plan met doelen, waarbij je zelf de regie hebt over de richting en focus van de begeleiding. En die zullen we op afgesproken momenten met elkaar evalueren. Om te kijken of doelen behaald zijn, doelen bijgesteld moeten worden en of de samenwerking goed loopt. Daarnaast voeren we cliënttevredenheid onderzoeken uit, om vast te stellen of we daadwerkelijk het resultaat halen, dat we nastreven. En we hebben een klachtenprocedure voor cliënten, die onverhoopt toch niet tevreden zijn over onze dienstverlening, of tips hebben hoe het beter kan.

Wil je meer weten over de mogelijkheden?

Contact